Duży apetyt przed okresem- jak mu zaradzić?

Dziś to właśnie ten dzień, kiedy moja dieta się kończy;/ Hektolitry potu wylane pójdą na marne, jeśli zaraz nie znajdę sposobów na ograniczenie apetytu przed okresem. Pewnie większość z Was boryka się z tym każdego miesiąca. A więc do dzieła, dziś kilka mądrych, tak mi się wydaje, rad jak pohamować duży apetyt.

Nie dopuścić do głodu

Mniej, a częściej. Szczególnie w drugiej fazie cyklu należy zadbać o regularność posiłków. Nie odczuwasz głodu, mniejsza szansa na to, że sięgniesz po dodatkowe przekąski.

Produkty z błonnikiem zmniejszą  duży apetyt

Błonnik na duży apetyt.

Źródło: http://www.gp24.pl/

Błonnik sprzyja poprawnej pracy układu pokarmowego, a zarazem daje uczucie sytości na dłużej, dzięki temu, że pęcznieje w żołądku. W błonnik bogate jest pieczywo pełnoziarniste, ciemny ryż, otręby i oczywiście warzywa oraz owoce.

Woda dobra na duży apetyt

Szczególnie w te dni powinnyśmy pić przynajmniej 1,5 litra wody. Wiem, że każda z nas ma dość wody w organizmie, z trudem zapinając dżinsy w tym okresie, ale woda zmniejsza duży apetyt. I o dziwo, woda to świetny sposób na to, by pozbyć się nagromadzonych w tkankach płynów.

Zamiast czekoladki, wskakuj w dresik

Aktywność fizyczna.

Źródło: http://alapalestra.wikispaces.com.

Aktywność fizyczna skutecznie hamuje apetyt. Poza tym dobroczynnie wpływa na nasze samopoczucie. Jak wiadomo przed miesiączką zaczyna się płacz, smutek i czarna rozpacz. Aktywność fizyczna pobudza hormony szczęścia, których brak w tym czasie!

Niektórzy radzą przeczekanie

Wilczy apetyt trwa kilka minut, ponoć, bo ja mam wrażenie, że cały dzień;) Przeczekanie być może jest jakimś pomysłem, ale o wiele bardziej polecam wcześniejsze sposoby. Wg mnie są pewniejsze!

Źródło głównego obrazka: http://www.lilianpacce.com.br.

Autor: Ania

Udostępnij ten post na

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.