Szpinak dobry nie tylko na smukłą linię

Zielone warzywo wciąż niedoceniane przez wielu Polaków. Szpinak na stałe powinien zagościć w jadłospisie i dorosłych i dzieci. Można go przyrządzić na wiele sposobów, świetny dodatek do mięs, sałatek, a i na kanapki. Dlaczego warto chrupać zielone listki?

Szpinak dobry na..

Na nadciśnienie tętnicze

Świeży szpinak zawiera dużo potasu, który obniża ciśnienie. 

Ciśnienie

Źródło: blizko.by.

Działanie antyoksydacyjne

Palisz? A może jesteś biernym palaczem? Oczyszczaj organizm ze szpinakiem.

Palenie- jak oczyścić organizm?

Źródło: anydaylife.com.

Dobroczynny wpływ na układ pokarmowy

Wspomaga pracę układu pokarmowego, zalecany przy chorobach trzustki i leczeniu zaparć.

Szpinak wpływ na układ pokarmowy.

Źródło: zdravjeizivot.mk.

Uspokaja

Szpinak zawiera dużo magnezu, dzięki czemu działa uspokajająco.

Stres.

Źródło: brainimmune.com.

Warzywo zawiera dużo kwasu foliowego, dlatego powinny go jeść kobiety w ciąży.

Źródło głównego obrazka: imujer.com.

Autor: Ania

Udostępnij ten post na

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.